اگر خلعتبری بیاید او را در آغوش میگیرم
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش جام نیوز، محمد رویانیان پیش از آغاز مراسم ویژه باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره حضور مانوئل خوزه به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: «وقتی که حدود 10 روز پیش مصطفی دنیزلی اعلام کرد نمی‌تواند به پرسپولیس بیاید مذاکرات‌مان را با کالدورن، متسو و خوزه انجام دادیم البته قبل از آن به احترام آقای دنیزلی مذاکره‌ای انجام ندادیم.» وی ادامه داد: «زمانی که با "نه" دنیزلی مواجه شدیم به صورت حضوری با سه گزینه مدنظرمان صحبت کردیم. سه گزینه را به نظرسنجی گذاشتم که مانوئل خوزه رأی بیشتری آورد. در کمیته فنی و با حضور پیشکسوتان نیز این موضوع را مطرح کردیم من آمادگی داشتم هرچه آنها بگویند انجام دهم که آنها نیز تصمیم گرفتند گزینه خارجی و در رأس آن مانوئل خوزه سرمربی پرسپولیس شود.» رویانیان خاطرنشان کرد: «به حرف پیشکسوتان گوش دادم و صحبت‌های جدی‌تری با خوزه صورت گرفت تأخیری نیز که صورت گرفت به این دلیل بود که به قیمت مدنظر باشگاه رضایت دهد.» مدیرعامل باشگاه در پاسخ به این سؤال که قیمت مدنظر این باشگاه چقدر بوده اظهار داشت: «هیچ‌کس این قیمت را نمی‌گوید.» رویانیان در مواجهه با این سؤال که گفته شده مبلغ قرارداد خوزه و دو دستیارش در مجموع یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده، تأکید کرد: «من دروغ نمی‌گویم و مبلغ بیشتر از این بوده است مبلغ صحیح آن یک میلیون و 200 هزار دلار است این مبلغ به غیر از پاداش‌ها مواردی نظیر منزل مسکونی، خودرو است مربیان ایرانی هم همین امکانات را می‌خواهند.» وی افزود: «بدی ما این است که اگر عدد بگویم می‌گویند اینگونه نیست و اگر نگویم می‌گویند چرا نگفته‌ است. زمانی که دیدم اعلام شده مبلغ خوزه و دستیارانش یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام شده به مسئولان روابط عمومی باشگاه گفتم اشتباه بزرگی انجام شده و مبلغ یک میلیون و 200 هزار دلار بوده است.» وی تأکید کرد: «یک میلیون و 200 هزار دلار کف قرارداد مانوئل خوزه است و امکانات دیگری نظیر خودرو، منزل باید برای او فراهم شود.» رویانیان در پاسخ به این سؤال که آیا قرارداد با خوزه قطعی است، گفت: «این مربی ساعت 1.5 بامداد چهارشنبه به تهران می‌آید و مذاکرات نهایی و پایانی انجام می‌شود تا ساعت 24 شب گذشته منتظر بودیم تا او قیمتش را کاهش دهد. من یک ایمیل فرستادم و او هم امضاء‌های لازم را انجام داد و برای ما ارسال کرد. در این ایمیل تمام موارد اساسی مربوط به قرارداد تأیید شده است فردا باید یک قرارداد شکلی تنظیم کنیم و تحویل مراجع مربوطه بدهیم.» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مانوئل خوزه منشوری نیست تصریح کرد:‌ «من نمی‌دانم چه کسی منشوری است و چه کسی نیست فقط می‌دانم که یک نفر هست که همه منشوری می‌‌داند.» وی در پاسخ به این سؤال که آیا جواد نکونام با سقف قرارداد به استقلال می‌پیوندد، گفت: «عاقلان دانند.» رویانیان درباره آخرین وضعیت مذاکره با خلعتبری گفت: «قبل از پایان مسابقات خلعتبری در الوصل با او صحبت کردیم اما خلعتبری از آن قیمت عدول کرد من هم از او ناراحت هستم چون ما وقتی حرفی می‌زنیم باید پای آن بایستیم. خلعتبری قیمت بالاتری می‌خواهد البته حقش است چرا که بازیکن بسیار خوبی است.» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: «اگر خلعتبری به پرسپولیس بیاید او را در آغوش خواهم گرفت اما ما صحبت‌هایمان درباره قیمت انجام داد‌ه‌ایم هنوز پرونده حضور خلعتبری در پرسپولیس بسته نشده است و دنبال او هستیم.» رویانیان درباره آخرین وضعیت ایمان زاید خاطرنشان کرد: «طرفداران خیلی دنبال او هستند اما باید صادقانه بگویم پیش از رفتن زاید به خارج از کشور از او قول کتبی گرفتم که برگردد اما او از ما درخواست پول کرده است. زاید گفته پول را به حساب من در ایرلند بریزید تا من به ایران بیایم من هم گفتم به او بگویید اول به ایران بیاید بعد پولش را بگیرد هر وقت قراردادش را امضا کرد پولش را می‌گیرد.» رویانیان افزود: «اختلاف ما و زاید سر همین قضیه است زاید جوان است و باید بیشتر فکر کند و بداند که پرسپولیس خانه‌اش است. من چند کلمه‌ای با این بازیکن صحبت کرده‌ام و به او خسته‌ نباشید و شب‌ بخیر گفته‌ام. وقتی به زبان انگلیسی به او شب بخیر گفتم او فکر کرد می‌خواهم خداحافظی کنم و گوشی را قطع کرد به او به انگلیسی گفتم شب بخیر که به تعبیر او یعنی خداحافظ در حالی که منظور من این نبود آنچه ما در دبیرستان و دانشگاه خواندیم گود نایت یعنی شب بخیر اما زاید خداحافظی برداشت کرد.» وی در پاسخ به این سؤال آیا عشق خلعتبری 1.5 میلیارد تومانی است اظهار داشت: «من به این چیزها کاری ندارم خلعتبری بازیکن بزرگی است ولی امیدوارم قیمتی که من گفتم و پایین‌تر است را به عشق پرسپولیس بپذیرد.» رویانیان در ادامه در پاسخ به این سؤال که تکلیف برگزاری بازی‌های لیگ در ماه مبارک رمضان به کجا کشیده شد، عنوان کرد: «با دو موضوع مخالف هستیم که آقایان انجام


:: بازدید از این مطلب : 329
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: